onsdag 27 oktober 2010

Nya snygga förpackningar (och en gammal)

De här förpackningarna är faktiskt så här snygga än idag. Stärksprayen skulle jag tippa har sett ut så här väldigt länge och jag hoppas verkligen att den kommer fortsätta se lika fin ut, (annars kommer jag sluta köpa stärkspray). Diskmedelflaskan är en nyutgåva av den gamla som jag tror att man hade när jag var liten på 80-talet. Den gamla som man ser i bakgrunden är en äkta gammal som förmodligen är ännu äldre. Det är den jag använder och fyller på diskmedel i. Tvålullen köpte jag för typ fem år sen men sedan dess har jag inte sett den i någon affär. Jag har för mig att de var på konsum jag köpte den. Den använder jag också och fyller på med ny tvålull från nya fula förpackningar. Det blir så himla mycket trevligare hemma i köket när man slipper alla dessa fula, moderna förpackningar som stör övrig inredning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar