söndag 31 oktober 2010

Storshopping

Igår åkte vi till storstan hela familjen för att köpa skor till mig och för att gå på Moderna Museet. Det var jättemysigt, speciellt när man kom hem och packade upp alla kassarna med grejer vi shoppat. Till att börja med köpte jag ett par underbara, snygga och jättesköna pippikängor från Ecco. Jag har letat efter de perfekta pippikängorna i flera år utan att hitta dem. De här är precis lagom blanka, lagom spetsiga i tårna, lagom klack, lagom höga skaft och hur sköna som helst. Fantastiskt helt enkelt!
På Moderna hittade vi också några roliga saker bla en röd kobra med knappar. När jag var liten hade jag en röd kobra på mitt rum men den försvann på något vis, ingen vet vart den tog vägen, och för några år sedan köpte jag och min man en alldeles för dyr, vit kobra på en loppis i Jämtland men det gick ju inte att använda när man har IP-telefoni. Därför är jag barnsligt glad över att ha köpt den här! Sedan hittade vi en låda till Tage i form av en jättestor legobit där han kan ha sitt lego. Tage tyckte väl att den var rolig men min man är nog lika barnsligt glad för den som jag är för kobran.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar