söndag 31 oktober 2010

Syskonvagn

Idag köpte vi en syskonvagn som jag tycker är helt ok. Den såg lite sunkig ut men jag har kommit fram till att man inte får vara för kräsen när det gäller gamla syskonvagnar, de finns liksom inte lika mycket att välja på som enkelvagnar. Jag har putsat kromen, tagit av klädseln och tvättat i maskinen, samt lagat alla trasiga sömmar och förstärkt botten så nu känns den riktigt fräsch. Jag tycker egentligen inte om skaityget och jag gillar heller inte mörkblått men jag ska prova att måla tyget svart, då tror jag faktiskt den kommer bli snygg. Stackars alla som känner att de måste köpa nya syskonvagnar för flera tusen kronor!

1 kommentar:

  1. Hej,

    var är det för märke på vagn, letar efter en till mina barn.

    mvh
    Lucho
    lucho@r.fm

    SvaraRadera