onsdag 21 september 2011

Lekrummet





8 kommentarer:

  1. Det här syns att det är ett barnrum som ett barnrum ska se ut. Så vackra gardiner och barnvänligt finare en såhär kan det inte bli.En del barnrum ser ut som vuxnas fast i miniatyr inte kul. Det här kan du det ser man.

    SvaraRadera
  2. Tack, det var snällt sagt! Mina barn trivs i rummet och tycker det är fint.

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Håller på med rum till vår 3,5 månaders just nu, med djurtema! Vart kommer gardinerna ifrån?

    SvaraRadera
  4. Tack! Gardinerna är sydda av ett tyg från Ikea. Jag har funderat på att byta ut dem mot något gammalt vintagetyg men nu är det så många som sagt att de är fina och dessutom tycker barnen att de är roliga så de får nog hänga kvar.

    SvaraRadera
  5. Kika in här och vilket underbart lekrum dina barn har :) jag ska börja fixa dottern rum nu i veckan och jag älskar att leta inspiration och idéer. Hon vill inte ens leka i sitt rum i dagsläget så en förändring måste ske.
    Mvh Lina

    SvaraRadera
  6. Ja det är ju så roligt att inreda barnrum, det finns så mycket kul man kan göra. Bästa inspirationen tycker jag är Pippi Långstrump. Ungarnas rum är faktiskt det rummet hemma hos oss som jag trivs bäst att vara i.

    SvaraRadera