söndag 20 november 2011

Mammig bebis

Här är en extremt mammig bebis. Ibland blir man tokig när hon bara vill vara med mig, kryper runt mina fötter och bara vill bli buren hela tiden. Fast det är ju väldigt gulligt också, och lite smickrande på ett sätt. Här är hon på väg till min kusin som ska vara barnvakt. Hon har haft barnvakt ett par gånger och det brukar gå ganska bra, när jag väl har stuckit. Jag tror hon håller på att vänja sig vid att jag inte kan vara där jämt. Visst har hon en söt kofta på sig? Det är en present från min mammas väninna som också heter Lillian. Hon blev så glad när hon fick höra att Lillian skulle heta Lillian så hon började sticka en tröja.

3 kommentarer:

  1. Guu så söt hon är!! Ska bli så mysigt att ses på tisdag! Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja hon är underbar! Man vill nästan pussa ihjäl henne.

    SvaraRadera